2012. december 7., péntek

Finom tea




Többen is írtátok, milyen jó a hideg téli estéken egy csésze forró teával behúzódni egy kényelmes fotelba, öltögetni, olvasni, ki mit szeret.
A szülinapos játékon láthattátok mennyi szépséget, és sok-sok finom teát kaptam.
Nagy tea rajongó vagyok / de az egész család az, ha mindenki itthon van hordószámra főzhetjük/, többféle teát tartok, így nagyon örültem nekik.
Rita ajándékai között volt - már csak volt - egy "Gringer& Lemon / teekanne /, hát az valami isteni finom. Ma gyorsan vettem is egy dobozzal.
Próbáljátok ki!

3 megjegyzés:

  1. Köszi a tippet! Én is nagyon szeretem a teát... :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a puszit,én is sok szeretettel gondolok Rátok. Mindig figyelemmel kísérem a munkádat, és még mindig rajongód vagyok. Kellemes ünnepeket kívánok Nektek, Domcsinak külön.

    VálaszTörlés
  3. Én benn a munkahelyemen szoktam iszogatni, elég viharsarok van ott ahol ülök, jólesik a forró lötty!:)

    VálaszTörlés