2012. december 2., vasárnap

Rita születésnapos lánca

Köszönöm szépen mindenkinek az ajándékokat. Nagy izgalommal bontogattam a csomagokat, és mindegyik olyan nagy örömöt okozott. Még 2 db nem érkezett meg, azt majd később mutatom. nem tudom Judittal mi történt, nem is jelezte, hogy késik, remélem nincs baj?

Igyekeztem sorban leírni, amikor fényképeztem, hogy melyik ajándék kitől érkezett, remélem nem rontottam el. ha igen, kérlek jelezd, és kijavítom.

A legelső Katitól érkezett:


Két karácsonyi csillag, egy szép karkötő, és nagyon aranyos gyöngyös könyvjelző, valamint egy szép képeslap.
A többi csomagot már nem érkezési sorrendben mutatom.
Ildikótól jött a következő:

Egy nagyon szép nyaklánc, angyalkás fülike, finom teák, és csoki

Hajnitól kaptam

egy gyönyörű kínálót, tele örök életű szaloncukorral.
A következő csomag Erikától érkezett:

Egy tűtartó muffin, nyaklánc a hozzáillő fülikével
Barbarától érkezett:
 nyaklánc, egy általa készített fa házikó, tea, egy nagyon szép képeslap, és képzeljétek a szütyő egyenesen Törökországból jött ide
Ágitól ezeket kaptam:

Egy nagyon szép ajtódíszt, virágokat, fincsi csokit, és egy aranyos kutyuskát.
Ritától ezek érkeztek:

Gyönyörűséges selyem szalagok, teák, illatzsákocska / nem tudom milyen illat, de nagyon finom, és egy szütyő
Kingától jött a következő csomag:

Kiűzőt, és gyűrűt kaptam
A következő meglepi Anitától érkezett:

Csokit, teát és egy szép nyakláncot kaptam Tőle, nagyon aranyos kísérő kártyával.
Erikától érkezett az utolsó csomag:

Sok szépség, és finomság volt benne. Egy nyaklánc, hozzá illő kulcstartó, horgolt virág, csokik, teák. Ezt a csomagot a buszmegállóban bontottam ki, nem tudtam vele estig várni, így egy csokigolyó a falánkságom áldozatául esett, ezért nincs rajta a képen.

Még 2 csomag hiányzik, ha megérkeztek mutatom.
Még egyszer nagyon szépen köszönöm mindenkinek, ilyen sok szép ajándékot talán gyermekkoromban kaptam utoljára.











3 megjegyzés:

  1. szia Fáni!!nagyon szép ajándékokat kaptál!!
    BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT UTÓLAG IS!!!
    Judit

    VálaszTörlés
  2. Hú, mennyi szuper ajándék! Használd és viseld őket egészséggel!:)

    VálaszTörlés