2012. december 25., kedd

Karácsonyra

Gondolom, most mindenki a családjával tölti ezeket a perceket.
Nálam is megterítve az asztal, készen vannak az ünnepi ételek, halk zene szól, és tele vagyok várakozással. Tegnap este a fiam, és a párja voltak nálam, szerényen, hármasban ünnepeltünk / hogy én sem legyek egyedül /. Ma azonban mindenki itt lesz. A lányomék már úton vannak, jönnek  a szüleim, és természetesen a fiamék is itt lesznek. Ez lesz az első karácsony, amikor a testvéremékkel és a lányáékkal nem találkozunk / majd csak a két ünnep között /, de már olyan nagy lett a családunk,és a lakóhelyek közötti / Szeghalom, Miskolc, Nyíregyháza, Tószeg, Rákóczifalva / távolság a lakás viszont nem nőtt, hogy csak részletekben tudjuk megoldani a találkozást.
Most van időm, megmutatom miket készítettem az ünnepek előtt.

Szerdán találkoztam az Ötyés barátnőimmel, Ők egy -egy könyvjelzőt, és szalmaangyalkát kaptak.






Manka ajándéka is megérkezett még karácsony előtt Ő a teás ajándékomban nyert.


Egy könyvjelző, és angyalka volt a csomagban.

A szomszéd néni az unokájának kért egy mobiltokot, kíváncsi vagyok jó lett-e a méret, mert titokban rajzolták körbe a telefont, és nem tudtam rápróbálni. Azért reménykedem.
Puff neki, hát nem elfelejtettem lefényképezni? Majd megpróbálom utólag.

A lányom egyik barátnője 20-án reggel telefonált, hogy 4 ajándékra lenne szüksége, SOS. Mit tudtam csinálni, hozzákezdtem / őszinte leszek, nagyon megörültem a kérésnek /. Rám lett bízva, csak annyi kérés volt, legyen gyöngyös is. Négy nagylánynak készültek.


Az illatpárna finom karácsonyi illatokkal lett megtöltve


Ez a tűpárna hátoldala, levendulával töltöttem meg, ezen vannak a gyöngyök.


Képzeljétek, nálunk még huncut karácsonyi manók is jártak - vagy UFÓK -, kikészítettem a piros fonalat és hozzá a gyöngyöket. Na, a gyöngyöket úgy eltüntettem, hogy még most sem találtam meg őket, ezért varrtam zölddel.



Hát ezek készülgettek az elmúlt napokban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése