2015. január 17., szombat

Sütés és varrás

Na nem egyszerre, csak ma készült mind a kettő.
Még a tavalyi évben gondolkodtam azon, hogy a régi zsebkendőtartó helyett varrni kellene egy újat. Semmi elképzelésem nem volt a mintákat illetően, a Facebookon kértem a kézimunkás lányok segítségét.
Nagyon kedvesek voltak, sok szép minta érkezett, de egyiknél sem éreztem az, Wháááááááá, ez kell.
Addig nézelődtem, amíg a Pinterestről megjött az ihlet. 
Elég régen elkészültem vele, csak most meg a varrástól tartottam, féltem elrontom, de...... a varrószakkörön sikerélményem volt a szütyővel, így ma délután belefogtam.
Vannak benne hibák, pl. a vászon, bélés, ferdepánt már olyan vastagok voltak együtt, hogy félrecsúszott az anyag, de nem bontottam ki, mert szegény gépem nagyon erőlködött.
A kisebb hibáktól eltekintve nekem tetszik.



Gyakran nézelődöm főzős blogokon is. Több kedvencem is van, sok mindent kipróbáltam már. Valamelyik nap láttam meg Gizinél ezt a sós kifli receptet, gondoltam kipróbálom.


Fél adagot készítettem, de még így is több lett mint amit Gizi írt, pedig mint látjátok ezek sem picik.
Nagyon finom, de legközelebb valamivel több sót teszek bele mint ahogy a receptben van, nekem lehetne sósabb, de nem félek, hogy megmarad.

4 megjegyzés:

  1. Látom az e-ontól a számla rendre jön Neked is!
    Ha narancssárgával tűzted volna le nem látszana a hiba, de így is jó.
    A sós kifliből küldenél kettőt bagollyal?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos nem volt narancssárga cérnám. Látom már, nem csak hímző, de varrócérnákat is be kell szereznem.
      A bagoly elindult, ha nem ér oda a kifli, az nem a feladó, hanem a bagoly hibája :)

      Törlés
  2. Ez a pzs-tartó nagyon szuper, elsőre meg pláne! És nagyon jó ötlet, köszönöm! Használatos, és végre egy újabb felhasználási terület a hímzéshez :) Tuti kipróbálom én is! :)
    A kiflivel hozzám is indulhat a postagalamb - vagy igaza van Beának, inkább bagoly, az éjszakai madár, frissiben elhozhatja :)))

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, végre én is adtam Neked ötletet, mert eddig csak én álmélkodtam, hogy miket találsz ki. Úgy gondoltam, ha már xszemezek, akkor a pzs tartó is ilyen legyen. Na meg egy kis ingyen reklám :)
    A bagoly Hozzád is elindult, remélem nem csipegeti el útközben :)

    VálaszTörlés