2015. január 17., szombat

Szeretettel

Megérkezett mind a két helyről az értesítés, hogy megkapták a csomagocskákat, így megmutathatom Nektek is.
 Még karácsony előtt írtam, hogy Verától és Beátától  milyen szép ajándékot kaptam.
 Az én köszönő ajándékaim is elkészültek,  fel is adtam őket, remélem hamarosan megkapják.
Ez a bejegyzés kicsit később jelenik majd meg, de nem szeretném elrontani a meglepetést.

Beáta ajándékai:


Egy dobozka, hardangeres ollóőr / bár lehet, hogy a zsinór kicsit rövid lett /, egy kulcstartó és könyvjelző. De hogy ne csak a szemnek kedvezzek, tettem még mellé két bonbont is.

Vera ajándékai:



Egy kis doboz szalaghímzéssel, kulcstartó, és egy olyan biscornu, amilyet én is kaptam ajándékba egy kedves ismerősömtől, gondoltam elkészítem, ja és a bonbonok.

2 megjegyzés:

  1. Szépségesek! Beánál már láttam, és az örömét is olvastam :) - de tuti Vera is örült neki (lehet, ott elkerülte a figyelmemet a bejegyzés?)

    VálaszTörlés
  2. Nem kerülte el, én is most látom, hogy már Ő is feltette a blogjára, valamivel később mint a Te bejegyzésed.
    Annyira örültem mind a két ajándéknak, és nagyon jó érzés, hogy most én okoztam örömöt Nekik

    VálaszTörlés