2017. december 25., hétfő

Javítás

Az előző bejegyzésem kicsit félreérthetőre sikerült.
Nem azért jártam a kórházat, mert beteg voltam, szerencsére.
A lányomat és a menyemet vittem be, jártam Hozzájuk látogatni, bevinni amit éppen szerettek volna, majd természetesen nem egy napon jöhettek haza, mentem értük.

Szerencsére én nem vagyok beteg, igaz fájnak a térdeim, a derekam, a bal vállam, de ezekről nem beszélek, hisz ha én is kidőlök, akkor ki lenne a betegápoló.

A mai napot lustálkodással töltöttem, pihentem, varrogattam.
Annyira lusta voltam, hogy még rá sem töltöttem a gépre a képeket a karácsonyi varrományaimról, nem tudom mutatni őket, de ami késik nem múlik.
Nagyon ritkán fordul elő velem, hogy alszom délután, de most sikerült egy órát pihenni, ennek ellenére úgy érzem magam, hogy mindjárt leesek a székről, annyira álmos vagyok. 
El is köszönök, megyek aludni.



Köszönöm, hogy nálam jártál.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése