2017. december 31., vasárnap

Magamra is gondolva

Elmúlt a karácsony, lassan az évnek is vége.
Minden évben elhatározom, magamnak is készítek díszeket a fára, természetesen ebben az évben is elmaradt, de.....
A két ünnep között csináltam kettő hardanger díszt / jön még a folytatás is /,  az új anyagból készítettem, amit most kaptam, kipróbáltam..
Úgy látszik picit nagyobb a szövése, mert valamivel nagyobb lett a már meglévőnél, de van másik hardanger anyagom is / amiből először dolgoztam elfogyott, és Juditnál most már másfajtát lehet rendelni/, így már 3 méretben készültek, de ez nem gond.


Van egy minta sorozat, az első komoly hímzést, egy dobozkát ebből készítettem.
Azóta tervezem, hogy mindet megcsinálom, egyet sikerült is, de majd most......
Elővettem a mintát, előkészítettem fonalat mindent, és megcsinálom őket, de úgy, hogy a doboz mintájából is legyen egy dísz.




Köszönöm, hogy nálam jártál.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése