2017. december 26., kedd

Van, ami már megérkezett.....

Néhány dolog már a gazdájánál van, de még mindig van titkos munka, ami később válik mutathatóvá.

Tavaly egy nyereményjátékon nyertem egy kivarrható karácsonyi díszt Évitől, ami nagyon megtetszett a barátnőmnek is.
Évi engedélyével készítettem néhányat.



Van egy kisfiú, akire néha vigyázok, / kicsit rokoni kapcsolat is összeköt bennünket az anyukájával /, az Ő nővére kérte a dobozt az Édesanyjuknak.




Karácsony előtt óriási meglepetés ért. A volt kolléganőm Édesanyámhoz beadott kettő, igen,jól olvassátok kettő nagy szatyor hímzővásznat / kongré, aida 14, 16 ct-s, 28 ct-s anyag, Lindára hasonlító anyagok, hardangernek kiváló /, hogy selejtezéskor találták, én biztosan tudom hasznosítani.
El sem merem mondani, kb. mennyi ez értékben, viszonyításképpen előtte vetem 50 cm kongré anyagot, 1500 Ft volt az ára, szóval, sok.

Köszönetképpen többek között ezt vittem





Készült még két olyan hímzés, ami titkos, majd csak január közepén válik publikussá.

Köszönöm, hogy nálam jártál.

6 megjegyzés:

  1. Remélem jól teltek az ünnepek és piheni is tudtál...Jobbulást a betegeknek...
    Termékeny voltál, milyen sok szép ajándék készült!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, a problémák ellenére szép, meghitt volt a karácsony.
      Gyógyulgatnak :)

      Most fele annyit sem varrtam, mint mondjuk tavaly ebben az időszakban, de ez most így alakult.

      Törlés
  2. Évikém nagyon sokat dolgoztál, s dolgozol! mindig megcsodálom a szépséges munkáidat!
    Az ajándék nagyon jó kezekbe került, remekül tudod majd használni őket!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, ez kölcsönös, mert én meg a Te munkáidat / nem csak a hímzésre gondolok / csodálom.

      Törlés
  3. Minden munkád nagyon szép, de a szívecskék különösen is tetszenek!

    VálaszTörlés