2019. május 1., szerda

Segítség....

Kedves Blog Barátaim!

Valami történt a blogommal.
Nem tudom mi az oka, de nem tudok senkinek a blogjába megjegyzést küldeni, illetve a nálam megjelent bejegyzéseitekre válaszolni.
Eddig ha írtam, megjelent a fotóm, és hogy megjegyzés mint Fáni, most nem tudom a profil kijelölésnél sem beállítani, az ugrik fel, hogy google fiók, de hiába kattintok arra, még névtelenként sem küldi el  / hisz akkor ezt sem tudnám megírni, illetve közzétenni /.

Hát elég zavaros amit írtam, de remélem el tudtok igazodni rajta
Szóval, ha valaki jól ért az ilyen számítógépes, blogos problémákhoz, kérem segítsen.
Még szerencse, hogy a Ti bejegyzéseiteket, blogjaitokat látom.
Köszönöm

3 megjegyzés:

  1. Kedves Éva, nagyon sajnálom... bár tudnék segíteni...Mindig ettől félek, hogy gondol egyet a blogom és megbetegszik...Talán valaki olvas aki tud segíteni is!

    VálaszTörlés
  2. Mondhatnám én is hogy csak felhasználó vagyok de érteni nem értek hozzá, talán közben megjavul magától:)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem véletlenül kijelentkeztél a gmailes fiókodból, mikor megjegyzést akartál hagyni. A "Megjegyzés írása mint:" vonalába jobb kéz felé van egy "Kijelentkezés" gomb, valószínű ezt véletlenül megnyomtad. Jelentkezz be újra a gmailes (greva52@gmail.com)postafiókodba és csak utána indítsd el a bloggert. Akkor a "Megjegyzés írása mint:" -nél újra meg fog jelenni a "Fáni(Google)" és fogsz tudni újra megjegyzést hagyni.

    VálaszTörlés