2019. május 1., szerda

Szalaghímzés



A lányomnak készítettem néhány éve egy kis tükröt, ami nem nagy, pont egy kézitáskába való.
Sajnos az idő nem kímélte, tönkre ment.
Egy ideje már ígérgettem, hogy kap egy újat, de valami miatt mindig elmaradt, most sikerült megcsinálni.



Jeleztem az előző bejegyzésembe, hogy nem tudok válaszolni a bejegyzéseitekre.
Beáta írta, hogy Neki sikerült írnom, de félre értettük egymást.
Amikor valaki ír nekem, ott van egy olyan lehetőség, hogy válasz.
Szerettem volna megköszönni, amit írtatok, de sajnos hiába próbálkozom, valami miatt nem sikerül.
Amikor közzé akarom tenni, eltűnik, pedig mindent úgy csinálok, mint régen.


Na, most már a Ti blogjaitokra sem tudok írni. Verának akartam írni, hogy milyen szép a labdarózsája, és hiába próbáltam többször is, nem sikerült.

Mi történhetett, nem értem.

Köszönöm, hogy nálam jártál

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése