2019. május 29., szerda

A bénázás.......


Nálam lehet beiratkozni a bénázás magas iskolájába.
Végre elkészültek a tarisznyák az ovisoknak, a fotók is.
Elvittem őket az óvodába, viszont a fotókat úgy eltüntettem, hogy sehol nem találom.
Nem tudok másra gondolni, csak arra, hogy egy elegáns mozdulattal rákattinthattam a telefon törlő gombjára.
Hát így jártam már megint.
Pedig most olyan jeleket is varrtam, ami még eddig nem volt, repülő, ébresztő óra.
Na ezen már kár bánkódni....de majd most!
Kb  2 évvel ezelőtt az ország másik részéből egy bölcsi gondozó néni keresett meg, tarisznya ügyben.
Nagyon tetszett Nekik, most újból jelentkeztek, megint van néhány őicurka, akinek tarisznya kellene.
Most ügyesebb, körültekintőbb leszek.
De hogy ne maradjatok kép nélkül, gyorsan pihentetés képen varrtam egy babaelőkét a szomszéd babának.



Köszönöm, hogy nálam jártál

4 megjegyzés:

  1. Ne mondjál ilyet hogy bénázás, véletlen olyan van az bárkivel előfordul! Cuki ez a kis előke:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, csak bosszantó. Tavaly elfelejtettem lefényképezni, most készültek fotók, csak éppen eltüntek

      Törlés
  2. Tündéri babaelőke! Jószívű vagy, sok mindent készítesz másoknak.

    VálaszTörlés
  3. Szeretem meglepni azokat, a kiket kedvelek

    VálaszTörlés