2020. március 29., vasárnap

Gyűrűpárnák


Sikerült végleges formát adni a 2 gyűrűpárnának.





Mind  két párnának fehér selyem a hátoldala

A lila párnára először világos szalag került, azt gondoltam, talán túl sok lesz a lila. Nem tetszett, kicseréltem. Találtam egy halvány színt, szerintem jobb lett.

Azt, hogy mikor tudom megmutatni a Házasságkötő teremben,  egyenlőre homály fedi, de bízom benne, hogy minden kialakul.

Most köszönő ajándékba kezdek, egy pince bérlést szeretnék megköszönni / minden ellenszolgáltatás nélkül béreltük néhány évig /.

Párhuzamosan húsvéti kopogtatót szeretnék csinálni, remélem sikerül elkészülnöm vele időben. Le akarom cserélni a  megszokott tavaszi kopogtatót, hisz ünnep lesz / ha  locsolás el is marad /


Köszönöm, hogy nálam jártál

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép! Borított mindent ez az állapot! Szerencse hogy le tudod kötni magad, bár én is elmondhatnám magamról..hiába a próbálkozás, hogy kézimunkázzak, nem igazán megy...Borzasztó látni a sok virágot a fóliákba, amire egész télen fűtöttünk...és most ott van, nem lehet eladni... de rendbe kell tartani, igy le is kell szedni...A lelkem a szívem...a rengeteg munka... Tudom majdnem mindenhol van baj...

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép, lila a kedvenc színem hogy miért is nem volt anno ilyen divat?:-)) Jó kézimunkázást!

    VálaszTörlés