2022. november 25., péntek

Dühös vagyok

 

 


 

 

Írtam már, hogy egy ideje szédülök, mindenféle vizsgálatra elküldtek, köztük a reumatológiára is.

Minden eredményem negatív lett, gondoltam a reumán majd csak kiderítenek valamit.

Szerdán szépen el is mentem, ahol közölte velem a Főorvos asszony, hogy nem jó helyre jöttem, mert reumás panaszokkal korábban nem az SZTK-ban, hanem a MÁV kórházban kezeltek, ezért most is oda kellett volna időpontot kérnem, ez az új rendelet.

El tudjátok képzelni, mennyire felhúztam magam. Könyörgöm, ezt nem a házi orvosnak kellene tudni?

Vagy most már nekem kell minden rendelettel  Bank, egészségügy, stb.napi szinten toppon lenni?

Ma próbáltam időpontot kérni, majd telefonáljak decemberben, mert csak akkor tudnak az új évre időpontot adni, addig meg szédelegjek.

Ma azt mondta a körzeti orvos, tornázzak, keressek a Youtuben vesztibuláris gyakorlatokat. Én eddig úgy tudtam, ha nem szakember mutatja meg személyre szabottan mit csináljak, lehet többet árt, mint használ.

Na most már nem csak óvónő, de reumatológus orvos is lesz belőlem.

Nagyon bosszant, legszívesebben hagynám az egészet.Ja, még a körzeti orvos amikor új beutalót kértem azt is mondta, hát igen, ahogy korosodok, úgy jönnek a problémák, ez van. Na csak ezt a 2 szót ne tette volna hozzá a végén.

 

Szóval januárig nyugodtan szédeleghetek, azt a gyógyszert amit adott már ne szedjem, ha elfogy a 2. doboz is, mert úgy látszik nem használ, de mást nem adott.


Köszönöm, hogy nálam jártál.

2 megjegyzés:

  1. Szerintem a háziorvos tudja, hogy melyik szakrendeléshez tartozik.Nem mindegy hogy hova szól a beutaló...Sokszor kell mennem, de mindig megmondják hogy hova kell menni,bár nem árt visszakérdezni a háziorvosnál hogy hova is kell menni..Bosszúság... most megint várhatsz...jobbulást

    VálaszTörlés
  2. Sok mindent csak akkor tudunk meg mikor azt igénybe szeretnénk venni sajnos. Lassan magunkat kell majd megműteni is ha így haladunk. Valami kámforos kenőcsöd nincs otthon azzal kenjen masszírozzad a nyakadat és a tarkódat. Nekem az a kis "kínai kenőcsöm van gyógyszertárba biztost van és aránylag olcsó. Kitartást próbáljál nem idegeskedni az is árt ilyenkor, mielőbbi gyógyulást kívánok !

    VálaszTörlés