2022. november 22., kedd

Próba

 

A keresztszemes társaságban szoktam nézegetni  Bellus Krisztina csodálatos munkáit. Többek között szív formájú bonbonos dobozokat is díszít.

Egyszer már megpróbáltam egy monogrammal, most újra kísérletet tettem.

Nagyon tetszik a kék alapon hópelyhes anyag, erre hímeztem fehér fonallal egy angyalkát.

Sajnos a szín párosítás nem a legjobb választás volt, mert a háttérben elvész a figura.

Nem adom fel, mert más színű anyaggal, vagy fonallal újból megcsinálom.


Köszönöm, hogy nálam jártál.

4 megjegyzés:

  1. Bocsánat, véletlenül a Te bejegyzésedet is töröltem Takarékos konyha Évi

    VálaszTörlés
  2. A minta gyönyörű! A doboz elkészítése tökéletes. De igen, ehhez jobban illene pl. a piros alapn vmi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, már találtam is másik alapanyagot :)

      Törlés