2022. november 9., szerda

Karácsonyi készülődés

 Néhány összeállított dolgot már meg tudok mutatni, van ami még ezután készül el.

Közben folyamatosan varrogatok is, de csak apróságokat, nagy lélegzetű dolgokba nem kezdek bele, bár nagyon tetszik egyik másik, de nem tudom hova tenni őket. A fióknak, vagy szekrény mélyének meg minek csináljam?


Ezek a manók már útra készen várják, hogy megérkezzenek a fák alá.



A képeslapok elküldéséhez még korán van, de most jó időben elkészültek. Lehet csinálok még néhányat.


Én nem szeretek bort ajándékozni, olyan személytelennek tartom. De egy borköténybe felöltöztetve mindjárt más.



Készül majd Szilveszterhez illő mintával is.


Több vizsgálaton voltam az utóbbi időben a szédülés miatt. Minden eredményem negatív, csak ezt a szédülés nem akarja tudomásul venni. Igaz már csökkent, napközben nem jön elő, de ha lefekszem forog velem néhány pillanatig az ágy, illetve a felkeléskor kóvályog a fejem.

Már vettem a bátorságot és vezettem is. Szedem a gyógyszert, illetve 23.-n a reumatológiára megyek, korábban nem volt időpont.

Most aztán más egy füst alatt egyéb reumatológiai panaszaimat is elmondom, egyszerre kapjak kezelést, ne kelljen külön - külön szaladgálnom. Nem szeretem amikor naponta menni kell, más dolgoktól veszi el az időmet. Még ha olvasni tudnék a kezelés közben......de sajnos nem megy.


Köszönöm, hogy nálam jártál.

2 megjegyzés:

  1. Aranyos ötletes ajándékokkal készült ! A szédülés nem jó érzés, sajnos ezzel nem vagy egyedül. Vigyázzál magadra mielőbbi gyógyulást kívánok!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon helyesek a karácsonyi díszeid!
    A reumatológiára én is sokat várok. Három hónapot. Jól teszed hogy minden bajodat elmondod. Majd mesélj!

    VálaszTörlés