2011. november 24., csütörtök

Adventi naptár

Az úgy volt, hogy elmentem piros anyagot venni, az adventi naptár mikulás zsákocskáihoz. Annak rendje és módja szerint kiszabtam őket, mindent előkészítettem, és akkor a varrógépem azt mondta: Nem,nem, ez nem fog menni!
Szóval, bemondta az unalmast. Az én gépem még egy békebeli orosz gép, ami előre-hátra varráson kívül mást nem tud, évekkel ezelőtt kaptam.  A mondást ismeritek ugye? Ajándék lónak, illetve varrógépnek....
Itt álltam gép nélkül.Most mit csináljak? Kézzel varrni nagyon nem szeretek, meg nem is haladós.
És akkor jött a megvilágosodás! Láttam én egy oldalt, ahol nagyon egyszerűen elkészíthető kalendáriumokat találtam.
http://karacsonyidekoraciok.blogspot.com/2011/10/adventi-kalendarium-fillerekbol.html

Szóval, kell hozzá:
24 db WC papírguriga - van itthon, gyűjtögető életmódomnak köszönhetően
Piros krepp papír - az is van
Piros fonal - az is van
Számok 1-24-ig - csinálok
Függönypálca - az is van

Heuréka! Akkor hozzá lehet kezdeni.
Kerestem belevalókat, csoki, kinder figurák, nyalóka, ropi, 2 db 100 Ft-os és a 24.napra egy 200 Ft-os. Jó lesz a perselybe, ugyan is az unokámnak készült a naptár.



Mindegyik csomagocskán van ám szám, de hiába igazgattam őket, mindig elfordult valamelyik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése