2014. február 17., hétfő

Itt vagyok

Nem vesztem ám el, csak titkos munkám van, ajándékot készítek. Hamarosan mutatom
2 biscornut is csináltam, de ilyet már láttatok itt a blogon, így nem akarom ismételni magamat.
Egy kedves ismerősöm kérésére készítettem, ha valaki kíváncsi rá, itt megnézheti.
Egy picit régebben készítettem egy mintát a mintát, a szakkörön kaptuk Csak rakosgattam, mert nem tudtam eldönteni mi legyen belőle.
A volt munkahelyemen, az oviban szombaton alapítványi bál lesz, ahova engem is meghívtak.
Valami tombola tárgyat is kellene vinni, gondoltam.......és akkor jött az isteni szikra, megcsinálom doboznak.


Most nem vontam be anyaggal, csipke és szalag díszt kapott, a tetején a mintát zöld zsinórral kereteztem.

Anyag: 32 ct fehér Hubert, a fonalak annyira emlékszem, hogy DMC



4 megjegyzés:

  1. Szuper tombola ajándék lesz! Szépen elkészítetted.

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű lett! Nagyon-nagyon szép ez a minta!
    Nagyon ügyes dobozoló vagy! :)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem simán lehetne a fődíj! Biztos jó kezekbe kerül!

    VálaszTörlés
  4. Már hiányoltam a szépségeidet! klassz ez a doboz! Örülhet, aki megnyeri :)
    jó mulatást Nektek a bálban! Érezd jól magad! :)

    VálaszTörlés