2014. február 23., vasárnap

Mutathatom

Már biztosan azt hiszitek, a játékom nyertese nem is kapott ajándékot.
A hét elején feladtam a csomagocskát, mint hallottam már meg is érkezett , de még ott csücsül a postán,  csak hétfőn  kapja meg Györgyi, mert nem ért volna időben a postára.
Tegnap tudtam meg, hogy nincs bloggja, ezért itt meg merem Nektek mutatni mit  készítettem.


A tűpárnát levendulával is megtöltöttem, a négy sarkába pedig gyöngygombostűt szúrtam, csak azt már elfelejtettem lefényképezni.




14 megjegyzés:

  1. Csinos hardanger munkák!:-)

    VálaszTörlés
  2. Szépek és harmonikus az együttes.
    Én is örömmel használom a tőled kapott fonáltartót!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépeket készítettél!!!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépek! Gyönyörűen hardangerezel!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, egyre jobban tetszik, szeretnék a karácsonyfára is ilyen angyalkát csinálni, remélem sikerül.

      Törlés
  5. Nagyon szépek! Én sajnos ilyet nem tudok, de van Tőled egy pici kis kedvenc emlék ajándékom! <3 :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Évi, gyere és megtanítalak rá, nem ördöngős :)

      Törlés
  6. Nagyon szép ajándék! Gratulálok a nyertesnek!

    VálaszTörlés
  7. Ez egy tökéletes poszt. A színek összhangja, a minták egyszerűsége, és a tökéletes kivitelezés. A fotód is telitalálat.
    Büszke vagyok rád!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép ajándék! Gratulálok a nyertesnek!

    VálaszTörlés