2014. február 1., szombat

Sorsoltam

Gondolom, már várjátok a sorsolás eredményét.

Mielőtt megosztanám Veletek az eredményt szeretném megköszönni mindenkinek, aki megnézte, vagy benevezett a játékomba.


Sokan írtátok, hogy "szép lett , úgy jó, ahogy van, nem kell keresni benne a hibát", de pont ez volt a játék feltétele, hogy megtaláljátok hol tévesztettem el.,hisz én is csak az összeállításnál vettem észre.
Kérték néhányan, hogy a Facebookon is lehessen játszani, így kibővítettem a lehetőségek körét.
Érdekes volt, mert ketten még egy hibát észre vettek, ami viszont az én figyelmemet kerülte el, bár én nem arra gondoltam, de a hiba az hiba, így Ők is belekerültek a nagykalapba.
Nem csigázom tovább a fantáziátokat.
Összesen hatan válaszoltatok helyesen. Sajnos nagy kalapom nincsen, de ez is megteszi a szolgálatot.


Segítségem nem volt, így egyedül töltöttem be a sorsolási bizottság szerepét is, mindent rendben találtam.
Tadáááááááááááááááám, ez volt a dobpergés


Jól megkevertem és a nyertes:


grea / Erdei Györgyi / Ő a Facebookon játszott velem.

Kedves Györgyi gratulálok, légy szíves írd meg a címedet, ahova a nyereményedet küldhetem.
Rám bízod, hogy mit küldjek, vagy nézz szét a blogomon, és ha valami megnyeri a tetszésedet, rövid határidőn belül megcsinálom és küldöm.


Köszönöm mindenkinek , hogy velem játszottatok.


Jajj, a megoldások majd nem lemaradtak.



Az első hiba, amit én is észrevettem:
A hiba ott van a monokróm mintánál,  ahol az anyag összeér a felső képen hiányzik egy "sor" az egyenes vonal és a minta között.A kicsi csúcsok lemaradtak.
A másik hiba, ezt már Ti vettétek észre:
Az egyik felén a szélső sorban két virágot összekötöttél egy "levéllel".

4 megjegyzés:

  1. Szívből gratulálok Györgyinek!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen köszönöm, rád bízom a választást!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a lehetőséget, és gratulálok a nyertesnek! :)
    Az általad leírt hibát még most sem látom... :( vagy :)

    VálaszTörlés