2020. március 13., péntek

Sikerült!

Köszönöm az ötleteket.
Vera,  az összes létező boltot megkerestem ami Szolnokon található. Sajnos abban a méretben ( 2.8 mm ) ami nekem kellett volna, vagy nem volt, vagy kevés.
Beáta üzenetét megfogadtam, és az interneten rendeltem, már meg is érkeztek.
Igaz, a kékből nem volt olyan színű, amit szerettem volna, de a türkizkékből rendeltem, küldtek pirosat, és zöldet,majd később próbálkozom.
Most annyit rendeltem, hogy jövőre sem lesz gondom, lányoknak piros, a fiúk pedig válogathatnak, illetve az óvó nénik.
Olyan szerencsém van, hogy itt nálunk a GLS-nek is van csomagautomatája, kaptam egy sms-t, és elmentem érte, amikor időm volt.

Bemásolom, hátha másoknak is szüksége lesz rá.
www.rovidaruexpress.hu






Köszönöm, hogy nálam jártál

7 megjegyzés:

  1. Kedves Fáni,
    Szajol Oázis kertészet 7 színben(sárga, világos zöld, türkiz, világos kék, közép kék, piros, halvány rózsaszín) volt náluk sodrott zsinór 2,5mmx30m-es kiszerelésben1.590.- Ft. Én ott vettem az elmúlt időszakban.
    Cat

    VálaszTörlés
  2. Szerencse hogy sikerült...Én még sosem vettem semmit az interneten, mert rettenetes béna vagyok az ilyesmihez, még nézelődni sem tudok ilyen " boltoknál", de szerencse vagy nem , kártyám sincs, amivel utalni lehet..Tudom lehetne kérni, de ez nekem túl magas...
    Bizony elég szomorú, hogy nem lehet rövidárú boltokba sok mindent kapni, olyan mintha ez szándékos lenne,.Én a xszemesekhez anyagot(himzővászon, aida) nem tudtam venni, noha annyi anyagot árulnak a boltba, csak ép nem megfelelő minőségű..Helyesebben vettem, de próba hímzésnél derült ki, hogy csak a szekrénybe való, de hímzéshez nem jó...nem szép
    Én a virág nagykerben vettem a zsinórt, igaz nem tudom a méretét sem és hogy hány méter van egy nagy orsón...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos egyre inkább a neten kell vásárolni, ha minőséget szeretnénk. A kreatív boltok sem olyan rugalmasak, / nálunk van 2 is /mint régen.
      Most Cat írt, megnézem ott is amit Ő küldött információt.

      Törlés
  3. Köszönöm az információt, írtam Neked emailt

    VálaszTörlés
  4. Hát nem jól küldtem az egyik választ, Catnak írtam az emailt.

    VálaszTörlés
  5. Örülök hogy már nincs akadálya annak hogy kézimunkázzál hajrá!!

    VálaszTörlés
  6. Verának igaza van: érthető okokból ( nincs bolt költség, eladók, fűtés számla stb.)az internetes vásárlásé a jövő. De mi van azokkal akik nem tudják használni?
    Mellesleg ha a tárolási, eladási költségek lejönnek az árból akkor miért nem olcsóbbak a termékek? Mindegy, alkalmazkodni kell.

    VálaszTörlés