2011. március 26., szombat

Megtaláltam a verset!
Amikor tettem fel a tulipánokról a képet, említettem egy verset. Sikerült megtalálnom. Amikor tanultuk a gyermekekkel a gombolást, akkor mondogattuk. Nagyon szerették ők is és jómagam is. Azután az évek során valahogy elmaradt, bár én többször idéztem belőle ha valami nem sikerült: " addig addig próbálgatom...". Ma reggel korán megkerestem, remélem Nektek is tetszik.

B.Radó Lili : Új ing

Felveszem ma az új inget,
mennyi gomb van rajta!
Fehér gombok, az ing pedig
vidám, kockás, tarka.

Mennyi gomb! Mi lenne
ha begombolnám egyedül?
Addig addig próbálgatom,
amíg egyszer sikerül.

Na lám megvan! Begomboltam.
Hanem annyit mondok:
- Nem könnyű ám begombolni
egyedül egy gombot!

Remélem, ezzel a kis verssel sikerül a csemetéket rávenni a próbálgatásra, gyakorlásra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése